Persbericht | Marieke Post komt PropTechNL versterken

Arnhem, 11 april 2017

Marieke Post

Vanaf vandaag komt Marieke Post PropTechNL versterken. Met haar ervaring als marketeer en brede oriëntatie en liefde voor nieuwe technologie en vastgoed is zij een aanwinst voor de verdere ontwikkeling van PropTechNL. Marieke was als marketeer werkzaam voor het IoT bedrijf Chess Wise en heeft haar ervaring voornamelijk opgebouwd in de IT sector, zowel bij start-ups als bij corporates.

Marieke over haar nieuwe uitdaging: “Ik kijk er naar uit om samen met Menno een cross-sectoraal eco-systeem van bedrijven te ontwikkelen waarmee we de toekomst van vastgoed gaan uitvinden. In 2011 las ik over ‘SOLAR WIND’, een bijzonder ontwerp voor een brug van Francesco Colarossi. Het maakte iets in mij los. Ik zag opeens dat de gebouwde omgeving een enorme impact kan hebben die veel verder reikt dan haar oorspronkelijke functie. Een brug verbindt niet alleen, maar kan ook een enorm object zijn dat wind- en zonne energie genereert en al deze eigenschappen kan combineren in een esthetisch statement. Vanaf dat moment wist ik dat ik mensen en bedrijven met een vernieuwende visie op vastgoed wilde verbinden en versterken. In Menno heb ik een partner gevonden om hier verder vorm aan te geven. We willen beide ontdekken, ontwikkelen en bovenal een positieve impact maken in de leefomgeving / wereld”.

De komende weken gaan wij onze propositie aanscherpen en het business model verder ontwikkelen en valideren. Tijdens de Meetup op 27 juni 2017 presenteren wij de uitkomst.

Over PropTechNL

PropTechNL is een exclusief cross-sectoraal netwerk van PropTech Frontiers. Ons doel is: ‘de toekomst van vastgoed uit te vinden, met positieve impact op mens en maatschappij’. Om dit doel te realiseren stimuleren wij het leervermogen van zowel het individu als de groep, waardoor PropTech business en innovaties kunnen groeien.

Contact PropTechNL

Het orginele persbericht: Persbericht – Marieke Post komt PropTechNL versterken